Noutati / Publicatii

 

Funcționalitățile aplicației HRMonizer

Aplicația HRMonizer automatizează procesele de resurse umane, oferind companiilor o imagine de ansamblu asupra activităților salariaților, cât și o creștere a productivității și a eficienței proceselor de HR.

Aplicația se poate customiza în funcție de nevoile specifice fiecărei companii, având 5 module principale –  modulul Organigrama, modulul Personal, modulul Concedii, modulul Pontaj și modulul Comunicare.

HRMonizer vine în ajutorul HR Managerului care gestionează un număr mare de salariați, dar mai ales celor care administrează un holding și companiilor care au mai multe puncte de lucru, unde este nevoie să folosească o serie de elemente comune. De asemenea, aplicația poate genera și rapoarte complexe, atât la nivel de organizație, cât și departament, care simplifică procesul de luare a deciziilor strategice din companii.

Funcționalitățile HRMonizer

         A. Centralizarea informatiilor si activitatilor printr-o singura aplicatie

Pentru fiecare client se pot defini una sau mai multe companii, cum ar fi companii în cadrul unui holding sau companii care au mai multe puncte de lucru. Prin această funcționalitate companiile pot folosi o serie de elemente comune: configurări, listă de angajați, listă de locații și puncte de lucru, programe de lucru, nomenclatoare și alte configurări.

           B. Gestionarea administrării de personal

În HRMonizer se gestionează ușor toate datele legate salariați și contractele individuale de muncă ale acestora.  Se pot genera documente personalizate pentru fiecare societate, se poate accesa cu ușurință întregul istoric al raportului de muncă de la angajare și până la încetarea contractului de muncă.

          C. Gestionarea online a cererilor de concedii, cererilor de ore suplimentare și a învoirilor

Acest modul asigură gestionarea tuturor tipurilor de cereri de concedii: de odihnă, fără plată, creștere și îngrijire copil sau de învoiri și de ore suplimentare. Aprobarea unei cereri se face în concordanță cu procedurile interne ale companiei.

Aici pot fi gestionate următoarele categorii de informații:

Cererile aprobate se salvează direct în pontaj, fără a mai fi necesară reintroducerea acestora.

             D. Generarea pontajului online

Informațiile despre programul de lucru al salariaților, chiar și a celor cu o configurare specifică lunară, informațiile despre cererile de concediu și cele de ore suplimentare, învoiri, recuperări, deplasări și altele asemenea, sunt transmise automat către modulul de Pontaj. Astfel, se elimină volumul mare de muncă pentru completarea vechilor fișe de pontaj cu cererile de concediu, de ore suplimentare etc.

Utilizând aplicația HRMonizer procesul de salarizare va fi mai rapid si mai precis.

Utilizarea acestui modul permite:

             E. Comunicarea rapidă și eficientă

Aplicația HRMonizer permite Comunicarea de la HR către utilizatori, cât și comunicarea utilizatorilor către HR, cu posibilitatea de transmitere de dG. Administrarea informațiilor în siguranțăG. Administrarea informațiilor în siguranțăocumente.

             F. Generarea de adeverințe și rapoarte

Utilizarea acestui modul permite gestionarea solicitărilor din partea angajaților, cât și a managementului și folosirea unor template-uri de documente ușor administrabile de către serviciul de resurse umane.

             G. Administrarea informațiilor în siguranță

În aplicație utilizatorii au definite roluri care le oferă drepturi specifice pe anumite operațiuni care pot fi realizate. Rolurile și utilizatorii sunt administrați de un rol de administrator al aplicației.

În pagină sunt permise operații de administrare a rolurilor: definire module ale aplicație asupra cărora rolurile pot acționa, alocare utilizatori pe roluri etc. Fiecare rol are asociată o schemă specifică de drepturi de acces la diferite funcționalități ale aplicației.

 

Aplicatia vine configurată cu un set de roluri predefinite , de exemplu:

HRMonizer este o aplicație flexibilă și ușor de utilizat care permite administrarea unui număr nelimitat de salariați, iar pentru fiecare client se pot defini una sau mai multe companii, unde activitățile repetitive, precum gestionarea intocmirii documentelor de personal, a cererilor de concediu, a pontajului, a fișelor de prezență și altor informații aferente locațiilor și punctelor de lucru sunt automatizate, astfel încât specialiștii de HR se pot orienta pe aspecte strategice de resurse umane, iar întreaga companie devine eficientă și își reduce costurile cu departamentul de HR.

 

Ne puteți scrie pe office@contexpert.ro pentru mai multe detalii.