Serviciile noastre prezinta interes pentru dumneavoastra? | ||
|
Personalul propriu nu are disponibilitate de timp din cauza perioadei aglomerate de sfarsit de an si da dovada de superficialitate neavand experienta si nefiind pregatit pentru astfel de activitati.
Departamentul de contabilitate sau financiar trebuie sa aloce timpi suplimentari pentru realizarea si conducerea inventarierii cand de fapt ar putea să se focuseze pe activitatile de baza.
Nerespectarea legislatiei pentru intocmirea documentatiei necesare in procesul de inventariere si nefinalizarea in termen a inventarierii.
Rezultatele inventarierii sunt foarte rar valorificate iar cand aceasta se realizeaza se obtin in ultimul moment.
Costuri mai mari din cauza platii orelor suplimentare necesare pentru realizarea inventarierii.
Reticenta angajatilor in cazul deplasarilor pentru efectuarea inventarierii, in special in cazul inventarierilor in alte locatii.
Riscuri de accidente din cauza necunoasterii si neinstruirii adecvate in normele de protectia muncii.
Riscul obtinerii unor rezultate eronate din cauza participarii persoanelor responsabile de gestiune la inventarierea propriei gestiuni.
Lipsa obiectivitatii si a confidentialitatii in cazul existentei lipsurilor din patrimoniul companiei.
Neidentificarea unor pierderi din patrimoniu din cauza lipsei capacitatii de efort si de concentrare a echipei de inventariere pe parcursul proceselor de inventariere.
Lipsa de experienta in intocmirea documentelor necesare pentru tragerea la raspundere a persoanelor responsabile in cazul identificarii unor lipsuri sau fraude.
Lipsa cunostintelor necesare pentru reconcilierea optima a rezultatelor inventarierii.