Antreprenoriat si succes in afaceri

Antreprenoriat si succes in afaceri

Mirajul unei afaceri pe cont propriu este tentant pentru multi intreprinzatori. Visul propriei afaceri, dorinta de a castiga si de a deveni propriul sau sef ii determina pe multi sa urmeze calea catre independenta financiara.

Antreprenoriatul a inceput sa fie recunoscut in timpul monarhului francez Ludovic al XIV-lea, care obisnuia sa afirme ca „burghezii si mestesugarii vor deveni artizanii bogatiei”. In prezent, sa fii antreprenor presupune sa ai motivatia si capacitatea de a inova, de a produce valori noi si de a aplica strategii de afaceri proprii.

Pentru a ajunge de la o IDEE la BANI trebuie parcursi mai multi pasi. Unul dintre acestia implica EDUCATIA ANTREPRENORIALA. Pentru a deveni un antreprenor de succes este nevoie sa investim in dezvoltarea propriilor competente. In acest sens, va propunem un program inovativ, prin care, pas cu pas, va oferim o combinatie de solutii tehnice si aplicatii concrete.

Doriti sa aflati mai multe despre:

Ruxandra Enache, cu o experienta de peste 20 de ani in conducerea afacerilor si peste 15 ani de experienta ca trainer, consultant de bussines si dezvoltare de programe eduationale atat pentru tineri cat si pentru adulti, va propune un seminar axat in principal pe exemple si aplicatii practice, care vor fi discutate, analizate si interpretate pentru a extrage cele mai potrivite modele pe care ulterior fiecare dintre dumneavoastra sa le puteti replica sau adapta la situatiile concrete cu care va veti confrunta in activitatea de zi de zi.

Tematica abordata:
– identitatea companiei, cum sa va construiti o viziune clara si fezabila pentru urmatorii 3, sau 7 ani, in concordanta cu misiunea si valorile companiei;
– planificarea strategica si operationala care sa va ajute sa va atingeti obiectivele propuse;
– dezvoltarea unei strategii de marketing care sa va fidelizeze clientii;
– formarea si dezvoltarea unei echipe de inalta performanta, leadership si formele de comunicare si negociere adecvate pentru crearea unui climat organizational care sa conduca la motivare, implicare si dedicare din partea tuturor angajatilor companiei;
– structurarea si organizarea proceselor operationale pe baze moderne care sa conduca la obtinerea unor produse si servicii de cea mai inalta calitate si care sa ofere valoare clientilor;
– redactarea, analizarea si interpretarea documentelor financiar-contabile de catre manageri – in special cei fara pregatire economico-financiara – si care sa le ofere acestora informatiile necesare pentru maximizarea veniturilor si profiturilor, balansand eficient infrastructura companiei cu oferta de produse si servicii;
– planul de afaceri si alte aplicatii pentru obtinerea de fonduri, care sa creasca sansele de obtinere a finantarilor necesare dezvoltarii companiei.

Program: 24 noiembrie 2016 in intervalul orar: 09:00 – 14:00

Locatie: sediul Contexpert Consulting – Str. Buzesti, nr 75, et 12.

Participare la open day:
67 lei/persoana, care se vor achita prin virament bancar

RSVP

Email: adina.burchiu@contexpert.ro
sau
completeaza formularul
pentru a participa la eveniment:

Numele dvs.*

Telefon*

Adresa de email*

Companie

Numar persoane

Adresa de corespondenta

Nr. Reg. Comertului

Cod de Identificare Fiscala

Banca

Cont IBAN

Observatii

* Campuri obligatorii