Cariere

Posturi disponibile

Office Assistant - 1 Post(uri)
Departament Salarizare
Locatie Bucuresti
Responsabilitate - activitati de secretariat: indosariere, arhivare fizica si electronica;
- preluarea apelurilor telefonice si a vizitatorilor;
- completarea registrului intrari-iesiri si a registrului de casa;
- administrarea solicitarilor venite din partea colegilor;
- gestionarea corespondentei.
Cerinte - proactiv, ordonat, calm, diplomat si care isi doreste un loc de munca stabil;
- sa aiba bune abilitati de comunicare si relationare;
- sa stie sa isi organizeze eficient activitatea;
- sa aiba cunostinte de lucru in Excel, Word;
- sa aiba capacitatea de a pastra confidentialitatea informatiilor
Aptitudini
Plusuri
Oferta - Salariu fix
- Abonament medical
- Cursuri profesionale interne periodice (administrare de personal, salarizare, actualizari legislative)
- Evenimente corporate (teambuilding, petreceri cu ocazia sarbatorilor etc)
- Bonusuri corelate cu Sistemul de beneficii si compensatii
- Oportunitati reale de promovare si avansare in Departamentul de Salarisare sau Administrare Personal
- Concursuri lunare cu premii
- Cadouri cu diverse ocazii
Aplica online pentru acest job >
Specialist Salarizare - 1 Post(uri)
Departament Salarizare
Locatie Bucuresti
Responsabilitate - Intocmirea pontajului lunar
- Intocmirea statelor de plata
- Intocmirea centralizatoarelor cu statele de plata care contin toate taxele si contriburiile sociale
- Intocmirea si depunerea declaratiilor ( D -112) privind contributiile sociale
- Intocmirea ordinelor de plata aferente contriburiilor si taxelor
- Generarea fluturasilor de salarii in format electronic
- Calcularea si depunerea cererilor de recuperare a concediilor medicale din FNUASS
- Intocmirea rapoartelor privind: retinerile din salariu, ore suplimentare
- Intocmirea notelor contabile pentru salarii
- Completarea formularelor statistice lunare, trimestriale, anuale, la cererea Istitutului National de Statistica.
- Intocmirea si depunerea declaratiei D205
Cerinte - Experienta de minim 2 ani intr-un departament de Salarizare
- Sa aiba studii in domeniul economic (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate)
- Cunostinte de legislatia muncii (reprezinta un avantaj detinerea unui Atestat Inspector Resurse Umane)
- Cunostinte avansate de operare Excel
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
- Orientare spre client
- Spirit de echipa, corectitudine, responsabilitate
- Abilitati foarte bune de comunicare si relationare
- Abilitati de organizare si planificare a activitatilor
- Atentie la detalii
- Capacitatea de a respecta termenele limita si de a gestiona sarcini multiple
Aptitudini
Plusuri reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate si detinerea unui Atestat Inspector Resurse Umane
Oferta - Salariu fix
- Tichete de masa
- Abonament medical
- Cursuri profesionale interne periodice (administrare de personal, salarizare, actualizari legislative)
- Evenimente corporate (teambuilding, petreceri cu ocazia sarbatorilor etc)
- Bonusuri corelate cu Sistemul de beneficii si compensatii
- Oportunitati reale de avansare si dezvoltare
- Concursuri lunare cu premii
- Cadouri cu diverse ocazii
Aplica online pentru acest job >
Contabil junior - 1 Post(uri)
Departament Contabilitate
Locatie Bucuresti
Responsabilitate Care vor fi responsabilitatile tale?
- Sa inregistrezi documentele contabile in programul de contabilitate, sa intocmesti si sa inregistrezi situatiile analitice in contabilitate
- Sa verifici corectitudinea documentelor primare si /sau a lucrarilor de contabilitate intocmite de client conform legislatiei in vigoare
- Sa soliciti in timp util de la client documentele lipsa si /sau sa realizezi corecturile asupra documentelor primare si centralizatoare, a registrelor, a jurnalelor si a altor lucrari de contabilitate intocmite de acesta
- Sa arhivezi documentele primare.
Cerinte Ce competente profesionale ar trebui sa ai?
- Sa cunosti limba engleza la nivel avansat
- Sa fii absolvent ASE (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate sau Fiscalitate)
- Sa ai bune cunostinte de operare PC (Excel, Word, Outlook Express)
- Nu este necesara experienta
Aptitudini Cum ar trebui sa fie noul nostru coleg?
- Sa fie o persoana foarte atenta la detalii
- Sa poata lucra cu termene limita
- Sa fie organizat, cu o buna capacitate de a-si gestiona timpul in mod eficient
- Sa fie serios, constiincios si perseverent
- Sa aiba capacitati de comunicare foarte buna si lucru in echipa
- Sa aiba disponibilitate pentru studiu si pentru crearea unei cariere in domeniul Contabilitatii
Plusuri
Oferta Ce oferim?
- Salariu fix si tichete de masa
- Seriozitate si profesionalism
- Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si mereu energica
- Posibilitati reale de dezvoltare
Aplica online pentru acest job >
Consultant fiscal - 1 Post(uri)
Departament
Locatie Bucuresti
Responsabilitate Care vor fi responsabilitatile tale?

- Participarea la lucrari de verificare sub supravegherea Managerului

- Suport pentru pregatirea materialelor pentru diverse spete de consultanta

- Pregatirea documentatiei necesare in relatia cu autoritatile fiscale si institutille publice sub supravegherea

Managerului

- Studierea legislatiei

- Urmarirea zilnica a apartiilor in Monitorul Oficial

- Pregatirea materialelor pentru cursuri,informari clienti si actualizari legislative sub supravegherea Managerului

departamentului de Consultanta
Cerinte Ce competente profesionale ar trebui sa ai?

- Minim 2 ani experienta pe un post asemanator sau 3 ani experienta intr-o firma de prestari servicii profesionale de

contabilitate

- Sa cunosti limba engleza la nivel avansat

- Sa fii absolvent de ASE (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate sau Fiscalitate)

- Sa ai bune cunostinte de operare PC (Excel,Word, Outlook Express)
Aptitudini Cum ar trebui sa fii tu, noul nostru coleg?

- Sa fii o persoana foarte atenta la detalii

- Sa poti lucra cu termene limita

- Sa fii organizat, cu o buna capacitate de a-ti gestiona timpul in mod eficient

- Sa fii serios, constiincios si perseverent

- Sa ai capacitati de comunicare foarte buna si lucru in echipa

- Sa ai disponibilitate pentru studiu si pentru crearea unei cariere in domeniul Consultantei.
Plusuri Ce oferim pe langa salariu?

- Traininguri interne periodice

- Evenimente corporate

- Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si mereu energica

- Posibilitati reale de dezvoltare
Oferta 0
Aplica online pentru acest job >
Consultant HR - 1 Post(uri)
Departament
Locatie Bucuresti
Responsabilitate Care vor fi responsabilitatile tale?
- Intocmirea contractelor individuale de munca
- Intocmirea documentelor privind modificarea si incetarea contractelor individuale de munca
- Intocmirea adeverintelor pentru angajati (de salariat, pentru medic, banca etc)
- Arhivarea electronica a dosarelor de personal
- Intocmirea, completarea si depunerea registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic – REVISAL
- Programarea controalelor de medicina a muncii
- Comunicarea catre Agentia Pentru Ocuparea Fortei de Munca a tuturor locurilor de munca vacante
- Intocmirea rapoartelor specifice pentru clienti cu privire la date despre angajati (situatia zilelor de concediu, incetari, angajari etc)
- Verificarea pontajului
Cerinte Cum ar trebui sa fie noul nostru coleg?
- Sa detina atestatul de inspector resurse umane
- Sa aiba cunostinte de legislatia muncii
- Sa cunoasca Excel-ul si limba engleza la nivel avansat
- Sa fie orientat spre client
- Sa fie atent la detalii si inclinat spre munca de birou
- Sa aiba spirit de echipa si abilitati de comunicare ridicate
- Sa stie sa isi organizeze si sa isi planifice eficient activitatile
- Sa aiba capacitatea de a respecta termenele limita si de a gestiona sarcini multiple
Aptitudini
Plusuri Ce oferim?
- Salariu fix
- Cursuri profesionale interne periodice (administrare de personal, salarizare, actualizari legislative)
- Oportunitati reale de avansare si dezvoltare
- Evenimente corporate (teambuilding, concursuri lunare, petreceri etc)
Oferta -
Aplica online pentru acest job >