Cariere

Posturi disponibile

Asistent Manager - 1 Post(uri)
Departament Managing Partner
Locatie Bucuresti
Responsabilitate - Gestioneaza agenda de lucru si a intalnirilor Directorului General
- Asigura comunicarea dintre Directorul General si ceilalti angajati ai companiei sau clienti
- Participa la diferite proiecte/ evenimente organizate de/in cadrul firmei
- Primeste, distribuie, citeste, traduce sau arhiveaza corespondenta Directorului General ( e-mailuri sau alte documente)
- Asigura comunicarea online prin diverse postari (pe site-ul firmei, linkedin, facebook, google plus etc)
- Realizeaza diverse activitati de marketing si vanzari (monitorizarea concurentei, urmarirea ofertelor trimise catre potentiali clienti etc)
Cerinte Cautam o persoana responsabila si cu energie pozitiva, care sa ni se alature pe postul de Asistent Manager. Pozitia este entry-level, experienta nu este necesara, însa ne-ar placea sa fie o persoana care sa cunoasca bine limba Engleza si sa fie inclinata spre domeniul de marketing.
Aptitudini - Cunostinte avansate de limba Engleza
- Studii superioare (in domeniul Marketing sau Management)
- Cunoasterea la un nivel avansat a pachetului MS Office, online media (Facebook, Linkedin)
- Proactiv, ordonat, calm, diplomat si care isi doreste un loc de munca stabil
- Sa aiba bune abilitati de comunicare si relationare
- Sa stie sa isi organizeze eficient activitatea.
Plusuri
Oferta
Aplica online pentru acest job >
Contabil Senior - 1 Post(uri)
Departament Contabilitate
Locatie Bucuresti
Responsabilitate Care vor fi responsabilitatile tale?

- Sa inregistrezi documentele contabile in diverse programe de contabilitate, sa intocmesti si sa inregistrezi si situatiile analitice in contabilitate
- Sa verifici corectitudinea documentelor primare si /sau a lucrarilor de contabilitate intocmite de client conform legislatiei in vigoare
- Sa revizuiesti lucrarile efectuate de contabilii juniori pentru firmele repartizate unde se lucreaza in echipa
- Sa efectuezi contabilitatea financiara pe baza contabilitatii primare, inclusiv calcularea impozitelor si taxelor cu respectarea unor termene agreat cu clientii si transmiterea de raportari catre management
- Sa intocmesti deconturile si declaratiile pentru impozitele si taxele cerute de legislatia in vigoare
- Sa intocmesti raportarile financiare anuale si raportarile contabile semestriale
- Sa comunici clientului informatii cu privire la: finalizarea lucrarilor, rezultatele financiar –contabile, diferite raporte solicitate, demersuri la diverse institutii etc.
- Sa studiezi legislatia cu privire la spetele aparute in activitatea clientului cu suportul Managerului;
Cerinte Ce competente profesionale ar trebui sa ai?

- Minim 3 ani experienta intr-o firma de prestari servicii profesionale de contabilitate
- Sa cunosti limba engleza la nivel avansat
- Sa fii absolvent ASE (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate sau Fiscalitate)
- Sa ai bune cunostinte de operare PC (Excel,Word, Outlook Express)
Aptitudini Cum ar trebui sa fie noul nostru coleg?

- Sa fie organizat si sa aiba abilitati de time management
- Sa fie o persoana atenta la detalii
- Sa poata lucra cu termene limita
- Sa fie serios, constiincios si perseverent
- Sa fie diplomat si cu reale abilitati de comunicare si lucru in echipa
Plusuri
Oferta Ce iti oferim pe langa pachetul salarial?

- Bonusuri corelate cu Sistemul de beneficii si compensatii
- Abonament medical gratuit
- Cursuri profesionale interne periodice (spete de fiscalitate, spete din Codul Fiscal, actualizari legislative etc)
- Oportunitati reale de promovare si dezvoltare intr-un timp scurt
- Evenimente corporate (teambuilding, petreceri cu ocazia sarbatorilor etc)
- Concursuri lunare cu premii
- Cadouri cu diverse ocazii
Aplica online pentru acest job >
Contabil junior - 1 Post(uri)
Departament Contabilitate
Locatie Bucuresti
Responsabilitate Care vor fi responsabilitatile tale?
- Sa inregistrezi documentele contabile in programul de contabilitate, sa intocmesti si sa inregistrezi situatiile analitice in contabilitate
- Sa verifici corectitudinea documentelor primare si /sau a lucrarilor de contabilitate intocmite de client conform legislatiei in vigoare
- Sa soliciti in timp util de la client documentele lipsa si /sau sa realizezi corecturile asupra documentelor primare si centralizatoare, a registrelor, a jurnalelor si a altor lucrari de contabilitate intocmite de acesta
- Sa arhivezi documentele primare.
Cerinte Ce competente profesionale ar trebui sa ai?
- Sa cunosti limba engleza la nivel avansat
- Sa fii absolvent ASE (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate sau Fiscalitate)
- Sa ai bune cunostinte de operare PC (Excel, Word, Outlook Express)
- Nu este necesara experienta
Aptitudini Cum ar trebui sa fie noul nostru coleg?
- Sa fie o persoana foarte atenta la detalii
- Sa poata lucra cu termene limita
- Sa fie organizat, cu o buna capacitate de a-si gestiona timpul in mod eficient
- Sa fie serios, constiincios si perseverent
- Sa aiba capacitati de comunicare foarte buna si lucru in echipa
- Sa aiba disponibilitate pentru studiu si pentru crearea unei cariere in domeniul Contabilitatii
Plusuri
Oferta Ce oferim?
- Salariu fix si tichete de masa
- Seriozitate si profesionalism
- Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si mereu energica
- Posibilitati reale de dezvoltare
Aplica online pentru acest job >