News / Publications

 

Beneficiile pe care o companie le obține în urma automatizării proceselor de HR cu aplicația HRMonizer

Sorry, this entry is only available in Romanian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

HRMonizer, automatizează procesele de resurse umane, oferind companiilor o imagine de ansamblu asupra activităților salariaților, cât și o creștere a productivității proceselor de HR.

HRMonizer este o aplicație flexibilă și ușor de utilizat care permite administrarea unui număr nelimitat de salariați, iar pentru fiecare client se pot defini una sau mai multe companii, unde activitățile repetitive, precum gestionarea intocmirii documentelor de personal, a cererilor de concediu, a pontajului, a fișelor de prezență și altor informații aferente locațiilor și punctelor de lucru sunt automatizate, astfel încât specialiștii de HR se pot orienta pe aspecte strategice de resurse umane, iar întreaga companie devine eficientă și își reduce costurile cu departamentul de HR.

Ce îți oferă aplicația HRMonizer

1. Oferă o imagine de ansamblu asupra întregului departament de HR și acces rapid la informații curente

2. Toate informațiile despre companie și salariați sunt încluse intr-o singură platformă, care se actualizează în timp real

3. Oferă informații corecte și în timp real despre salariați, astfel se asigură un proces de salarizare precis

4. Oferă o imagine clară și completă asupra structurii organizatorice a companiei prin intermediul modulului de Organigramă

5. Oferă gestionarea tuturor salariaților indiferent de numărul acestora

6. Asigură companiei control deplin asupra tuturor proceselor departamentului de HR

7. Interfața aplicației se customizează în funcție de nevoile fiecărei companii și este ușor de folosit

8. Automatizează activitățile repetitive ale departamentului de HR

8. Soluția permite adăugarea de informații suplimentare despre salariat, fiind flexibilă si customizabilă

9. Oferă rapoarte la nivel de companie și departament pe baza cărora se pot lua decizii strategice

Aplicația vine și ca o soluție în ceea ce privește organizarea programului de lucru flexibil atunci când oamenii din companie lucrează remote. Oferă un mediu de lucru facil și plăcut pentru salariați, aceștia nu mai depind de prezența fizică la birou, iar angajatorul are un control deplin asupra proceselor din companie.

HRMonizer aduce un beneficiu major companiilor care administrează un holding sau celor care au mai multe puncte de lucru, pentru ca pot avea toate informațiile într-un singur loc, iar administrarea acestora devine mult mai eficientă.

 

Ne puteți scrie pe office@contexpert.ro pentru mai multe detalii.