Noutati / Publicatii

 

Filter:

  • > Sterge filtre

 

Arhiva noutati legislative

M.O.172/22.02.- Hotarare nr. 161/2006 din 03/02/2006privind intocmirea si completarea registrului general de evidenta a salariatilor

Prezenta hotarare intra in vigoare la data de 1 septembrie 2006.
Registrul se intocmeste in forma electronica. Angajatorii au obligatia de a transmite registrul in forma electronica la inspectoratul teritorial de munca in a carui raza teritoriala isi au sediul sau domiciliul, dupa caz, in termen de 20 de zile de la data angajarii primului salariat. Cei care la 1 sept.2006 au incadrat personal cu contract individual de munca sunt obligati sa transmita inspectoratului teritorial de munca in a carui raza teritoriala isi au sediul sau domiciliul, dupa caz, registrul in forma electronica, pana la 30 sept.2006.
Dupa indeplinirea acestor obligatiii, angajatorii vor transmite registrul la inspectoratul teritorial de munca in a carui raza teritoriala isi au sediul sau domiciliul, numai in cazul in care intervin modificari ale elementelor inscrise in iregistrarile initiale, in termen de 5 zile de la data la care au intervenit modificarile.

« Arhiva noutati legislative