Clientii trebuie sa aiba incredere in tine. Dar cum ii convingi?
Clientii cumpara produse doar de la persoane in care au incredere. De aceea, inca de la inceputul unei colaborari, este foarte important sa pui bazele unei relatii solide. Altfel, exista riscul ca anumite suspiciuni sa duca la ruperea colaborarii la un anumit moment dat.
Cum sa castigi increderea unui client?
- Fii tu insuti: Daca se vor simti manipulati, controlati sau mintiti, probabil nici nu vor accepta incheierea unui contract. De aceea este foarte important sa te adresezi unui client la fel cum ai face-o unui coleg.
- Fii consecvent: clientii devin mult mai interesati cand le demonstrezi ca ai un comportament consecvent si previzibil. Doar atunci este dispus sa iti ofere increderea lui.
- Fii curios si deschis catre nou: Clientii sunt atrasi de cei care se arata cu adevarat interesati de persoana lor. In construirea unei relatii bazate pe incredere, este important sa adresezi intrebari si sa iti arati curiozitatea si interesul fata de clienti.
- Lasa-i optiuni clientului: Nu incerca sa-ti convingi din rasputeri clientul sa iti cumpere produsul deoarece acesta va simti ca nu esti deschis si va opune rezistenta. Ia in considerare parerile clientului si nu incerca sa vinzi produse de care nu au nevoie.
- Comunica eficient: Asculta-ti cu atentie clientul, ia in considerare nevoile acestuia, initiaza o conversatie autentica, evitand sa iti lauzi excesiv produsele sau serviciile.
- Fii integru: Fii intotdeauna dispus sa iti exprimi punctul de vedere, chiar daca acesta nu este pe placul clientului. Nu trebuie sa dai nastere unui conflict, ci doar sa iei decizii bazate pe corectitudine.
Utilizăm modulele cookie pentru a personaliza conținutul și pentru a vă oferi o experiență îmbunătățită a utilizatorului. Continuând să răsfoiți acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să vizitați politica noastră de cookie-uri.